A digitális ügynökség szerint, ha már eldöntöttük, hogy csatlakozunk a napjainkban oly népszerű platformhoz, ez önmagában szinte még csak a mínusz egyedik lépésnek számít. Ki kell alakítanunk, hogy mikor, milyen tartalmakat tervezünk a platformon közzétenni. Persze sok esetben úgy látható, mintha a tiktokerek spontán töltenének fel tartalmakat. Azonban nem kell mindig elhinni azt, amit látunk. Ha valaki komolyan gondolja az itteni tényledését, az online marketing reklámügynökség szerint is nagyon fontos, hogy legalább egy hónapra, de inkább hosszabb időre előre legyen meg a váza a tervezett tartalmaknak. Persze hagyhatunk némi rugalmasságot a tartalmakat illetően. Például ha hirtelen felkapottá válik egy-egy téma, vagy berobban valamelyik tiktokchallenge, amihez mi is szépen tudnánk kapcsolódni, akkor azt vétek lenne kihagyni. Ha pedig nem szeretnénk ezzel ilyen mélységekben foglalkozni, akkor bízzuk magunkat a digitális ügynökség szakembereire. Azt azonban fontos tisztázni, hogy az online marketing ügynökség munkatársai sok mindenben tudnak segíteni, például a tartalmak megtervezésében, a videók ütemezésében, szövegezésében é vágásában. De jobb, ha még az elején tisztában vagyunk vele, hogy biztosan kellenek majd olyan videók, amiben nekünk kell szerepelnünk. Pláne ha kisvállalkozók vagyuk. Az online marketing ügynökség szerint is azok a videók jobb eredményekre számíthatnak, ahol megjelenik a márka mögött álló ember is.