A digitális ügynökség szerint, ha már eldöntöttük, hogy csatlakozunk a napjainkban oly népszerű platformhoz, ez önmagában szinte még csak a mínusz egyedik lépésnek számít. Ki kell alakítanunk, hogy mikor, milyen tartalmakat tervezünk a platformon közzétenni. Persze sok esetben úgy látható, mintha a tiktokerek spontán töltenének fel tartalmakat. Azonban nem kell mindig elhinni azt, amit látunk. Ha valaki komolyan gondolja az itteni tényledését, az online marketing reklámügynökség szerint is nagyon fontos, hogy legalább egy hónapra, de inkább hosszabb időre előre legyen meg a váza a tervezett tartalmaknak. Persze hagyhatunk némi rugalmasságot a tartalmakat illetően. Például ha hirtelen felkapottá válik egy-egy téma, vagy berobban valamelyik tiktokchallenge, amihez mi is szépen tudnánk kapcsolódni, akkor azt vétek lenne kihagyni. Ha pedig nem szeretnénk ezzel ilyen mélységekben foglalkozni, akkor bízzuk magunkat a digitális ügynökség szakembereire. Azt azonban fontos tisztázni, hogy az online marketing ügynökség munkatársai sok mindenben tudnak segíteni, például a tartalmak megtervezésében, a videók ütemezésében, szövegezésében é vágásában. De jobb, ha még az elején tisztában vagyunk vele, hogy biztosan kellenek majd olyan videók, amiben nekünk kell szerepelnünk. Pláne ha kisvállalkozók vagyuk. Az online marketing ügynökség szerint is azok a videók jobb eredményekre számíthatnak, ahol megjelenik a márka mögött álló ember is.

2021.04.16.
Milyen tartalmat gyártsunk a tiktokra?
Archívum
- 2023 május
- 2023 április
- 2023 február
- 2023 január
- 2022 december
- 2022 november
- 2022 október
- 2022 szeptember
- 2022 augusztus
- 2022 július
- 2022 június
- 2022 május
- 2022 április
- 2022 március
- 2022 február
- 2021 december
- 2021 november
- 2021 október
- 2021 július
- 2021 június
- 2021 május
- 2021 április
- 2021 március
- 2021 február
- 2021 január
- 2020 augusztus
- 2020 július
- 2020 május
nemadmin hozzászólásai